Service de téléphonie moderne pour les entreprises de technologie.
Économisez de l’argent, collaborez avec d’autres entreprises et servez vos clients de partout dans le monde grâce au service de téléphonie d’affaires infonuagique classé premier.
Grâce à Ooma Office, les entreprises de technologie obtiennent une application dotée de fonctionnalités avancées de téléphonie d’affaires conçues pour favoriser la collaboration, la productivité des employés et l’excellence opérationnelle et améliorer le service à la clientèle.
Voici pourquoi les entreprises de technologie de premier plan choisissent Ooma :
Économies allant jusqu’à 70 % sur la facture téléphonique mensuelle
Aucun contrat, et garantie de remboursement de 30 jours
Plus de 50 fonctionnalités avancées de téléphonie d’affaires
Conservez votre numéro de téléphone d’affaires ou choisissez-en un nouveau
Installation, utilisation et gestion faciles
Appels illimités au Canada, aux États-Unis, au Mexique et à Porto Rico.
Soutien à la clientèle 24/7
Plus de 50 fonctionnalités téléphoniques avancées conçues pour garder les employés de bureau, à distance et mobiles connectés aux clients et à l’entreprise.
Accueille les appelants et les achemine au bon membre de l’équipe; répond aux questions courantes comme l’emplacement du ou des bureaux et les heures d’ouverture; partage des messages promotionnels; offre un soutien après les heures d’ouverture.
Donne aux employés la possibilité d’utiliser leur ligne d’affaires sur leur cellulaire ou leur ordinateur. Ils peuvent passer et recevoir des appels téléphoniques, envoyer et recevoir des textos et des télécopies, se joindre à des conférences téléphoniques et plus encore, à partir de l’un ou l’autre appareil.
Collaborez avec le personnel sur les propositions de projet et les livrables, formez les employés ou organisez des événements virtuels. Partagez des écrans, clavardez, enregistrez des réunions; joignez-vous à une réunion depuis les calendriers Google ou Microsoft et plus encore.
Ne manquez plus jamais un autre appel en configurant votre numéro de téléphone d’affaires pour faire sonner simultanément plusieurs téléphones – téléphone de bureau, application mobile ou appareil externe.
Transférez les appelants au bon service interne, y compris le service à la clientèle, le soutien technique, les ventes, le marketing, les services juridiques, les RH et plus encore.
Augmentez les ventes et gérez proactivement les billets d’assistance en créant, en recevant et en enregistrant des interactions téléphoniques dans les systèmes de CRM populaires comme Salesforce et Microsoft Dynamics 365.
Extrayez automatiquement les renseignements sur l’appelant des systèmes de CRM, des médias sociaux et des moteurs de recherche pour les appels entrants et sortants.
Découvrez comment Perceptive Processing utilise les capacités d’enregistrement des appels d’Ooma Office pour augmenter les ventes de 30 % avec son équipe de vente internet.
Les trois forfaits Ooma Office commencent par plus de 50 fonctionnalités essentielles pour les téléphones d’affaires qui vous permettent de vous connecter facilement à vos clients et à vos collègues. Si votre entreprise a besoin de fonctionnalités de communication avancées, obtenez-en plus avec Ooma Office Pro et Ooma Office Pro Plus. Les taxes et les frais applicables ne sont pas inclus.
All Ooma plans come with:
Real time customer support Fast internet calling Easy phone management
Because you chose
You selected the EssentialsProPro Plus Plan. Great Choice!
How many users do you need?
$29.95/mo
Would you like to add phones to your order?
Remember, you can also make calls with the desktop and mobile apps.
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Ooma 2602
2-line phone with 5-way voice conferencing. BUY ONE, GET ONE FREE
One of our knowledgeable representatives is standing by to provide recommendations and help you get started. Just call 877-621-0515 or click this CHAT button. Or, fill out this form and someone will reach out to you shortly.
By clicking below you expressly agree to and acknowledge the statements set forth in this
link. By submitting your contact information, you are giving express written consent to receive on your telephone, mobile or other electronic device auto-dialed, pre-recorded, artificial or other automated telemarketing calls or texts (SMS & MMS) from Ooma, its marketing partners, or third parties acting on Ooma’s behalf, even if your number is a on a corporate, state or federal Do Not Call (DNC) list. Carrier fees may apply. Consent is not a condition of purchase. It also indicates that you agree to Ooma’s Privacy Policy.
Not sure which plan you need? Call our team at 866-343-7929.
Key Calling Features
Unlimited Calling in U.S., Canada, Mexico, and Puerto Rico
i
Unlimited calls to mobile phones and landlines in the U.S., Canada, Mexico and Puerto Rico.
Low International Rates
i
Minimal per-minute fee charged for outbound calls made to countries outside of the U.S., Canada, Mexico and Puerto Rico.
911 Service
i
Connects 911 calls to local responders, ensuring fast emergency response.
FREE Number Transfer
i
Transfer (port) your existing business phone number from your old phone company to Ooma.
One FREE Toll-Free Number
i
Enable callers to reach your business from anywhere in the U.S. without paying long-distance fees.
500 minutes of inbound calls per month
500 minutes of inbound calls per month
500 minutes of inbound calls per month
Main Company Number
i
Primary business phone number that can be set up with a new account, or ported from a previous service.
One Direct-Dial Number Per User
i
Unique phone number for each user that can be dialed directly.
Easy Installation
i
Deploy Ooma Office in about 15 minutes without technical expertise.
Administration and Support
User Management Portal
i
Each user has their own login to the End User Portal so they can manage extension preferences.
Multi-site Admin and Management
i
Whether your business has a single small presence or multiple locations across a city or state, Ooma Office can easily accommodate as many locations as necessary.
Bulk User Import
i
Add many users to system at one time using easy bulk importing.
24×7 Customer Support
i
Customer care agents are available 24x7x365 whenever you need assistance
Call Management Features
Virtual Receptionist
i
Greet and direct callers to the right employees or departments without picking up the phone. Answer questions like office directions and operating hours; play on hold music and promotional messages.
Virtual Receptionist with Unique Greetings, Menus and Actions
Analog Fax Machine Support
i
Analog fax machine support enables seamless faxing over traditional phone lines in VoIP systems.
Call Park
i
Place an active caller on hold in a user-defined “parking spot” so other team members can retrieve the call.
Call Park for Desktop App
i
Place active calls on hold in a user-defined parking spot, so they can be retrieved by other users.
Music On Hold
i
Play pre-recorded audio messages or music as callers are placed on hold.
Transfer Music
i
Engage callers with music while they wait for calls to be transferred.
Extension Dialing
i
Extension dialing options to meet the needs for your business.
Extension Monitoring
i
Monitor status of Ooma Office user extensions and perform a variety of actions with a single click.
Call Forwarding
i
When turned on, all incoming calls to an extension are temporarily redirected to a specified number.
Virtual Extensions
i
User extensions assigned to each user that will be making or receiving calls.
Voicemail
i
Every user extension comes with a private voicemail that is automatically set up when the extension is created.
Call Transfer
i
Transfer calls blindly, announce or explain the transfer, or directly transfer calls to an extension’s voice mail.
Company Directory
i
Digital phonebook listing employee names and extensions for easy call routing.
Call Logs
i
View history of all incoming and outgoing calls. Individual and admin views available.
One Conference Bridge per User
i
Virtual meeting space for multiple participants to join a single VoIP call, enabling real-time audio collaboration.
Forward Calls During Device Outages
i
Transfer calls to other active numbers or devices if outages occur.
Virtual Fax
i
Send and receive faxes from anywhere using digital technology instead of an analog fax machine.
Distinctive Ringtones
i
Unique ringtones that can be assigned to individual users or extensions for easy recognition.
3-Way Calling
i
Connect and communicate with two other people in a single call.
7-Digit Dialing
i
Call local numbers easily without entering the area code.
Call Blocking
i
Block specific phone numbers from reaching any extension, individually or in bulk.
Intercom
i
Users dial an Ooma Office extension and have the receiving device pick up calls with its speakerphone, creating a two-way audio call.
Overhead Paging
i
Link existing overhead paging system to Ooma Office phones.
Paging Groups
i
Page specific departments such as sales, customer service, inventory, accounting and more.
IP Phone Paging
i
One-way voice announcement sent to multiple IP phones, allowing users to make public announcements or notifications over the phone system.
Flexible Numbering
i
Assign user extensions from 1000 to 9999.
3-Digit Extensions
i
Enables direct dialing to specific departments or staff using just 3 numbers.
Enhanced Call Blocking
i
Stop robocalls by screening incoming calls against more than 2M known spam numbers.
Voicemail Transcription
i
Every user extension comes with a private voicemail that is automatically set up when the extension is created.
Call Recording
i
On demand and always-on recording enables you to easily archive and retrieve phone conversations.
Dynamic Caller ID
i
Assign star codes to empower users to change their caller-ID name and number on the fly.
Hot Desking
i
Users log into any unassigned IP phone to make and receive calls just as they would from the phone assigned to their extension.
Find Me, Follow Me
i
Receive calls on multiple devices that ring at once or in sequence.
Shared Voicemail Boxes
i
Up to 10 voicemail boxes can be accessed and monitored by multiple users.
Call Screening
i
Ask callers to record their name as an extra layer of protection against phone spam.
Mobility Features
Desktop App for Windows
i
Convenient desktop app so employees can use the business phone system right from their Windows computer.
Yes (without calling)
Desktop App for Mac
i
Convenient desktop app so employees can use the business phone system right from their Mac computer.
Yes (without calling)
Desktop App for Google Chrome
i
Convenient desktop app so employees can use the business phone system right from their Google Chrome computer.
Yes (without calling)
Mobile App for iOS
i
Ooma Office application for IOS smartphones that provides access to VoIP service while away from your office phone.
Mobile App for Android
i
Ooma Office application for Android smartphones that provides access to VoIP service while away from your office phone.
Simultaneous Ring
i
Enable multiple phones to ring in unison, providing flexibility to answer calls from any device or location.
Voicemail-to-Email Audio Files
i
Voicemail can be sent directly to a user’s email for easy, on-the-go listening with an attached audio file.
Extension Dialing to App
i
Send calls from extensions to mobile app.
Call Transfer from App
i
Transfer mobile calls to an extension, voicemail or personal phone number.
Call Flip
i
Seamlessly transfer an active call between devices without interruption.
Virtual Fax
i
Send and receive faxes from anywhere using digital technology instead of an analog fax machine.
Team Collaboration
Conference Calling
i
Participate in conference calls from anywhere at any time by dialing into a conference bridge from a desk phone, mobile phone, or from the Ooma Office Desktop App.
Up to 10 participants
Up to 25 participants
Up to 100 participants
Videoconferencing
i
Intuitive video meetings platform that enables teams to collaborate from wherever, whenever
Up to 25 participants
Up to 100 participants
Microsoft Office 365 Calendar Integration
i
Connect Ooma Meetings accounts with Microsoft calendars to have all meetings listed in one view.
Google Calendar Integration
i
Connect Ooma Meetings to Google calendar accounts to see all meetings listed in one view
Simultaneous Screen Sharing
i
Ooma Meetings empowers two or more people to share screens simultaneously.
Videoconferencing Recording
i
Record meetings to access or download later.
Online Whiteboarding
i
Enables users to draw, present and export ideas to transform ordinary video meetings into faster, more fluid collaboration.
Team Chat
i
Communicate and collaborate with colleagues in real time.
Team Presence
i
Gain insights into employee availability statuses (online, offline, on a call and busy) in real-time.
Text Messaging
Text Messaging
i
Send and receive text messages from smartphones, tablets, desktops or laptops.
100 messages per month
400 messages per month
Bulk SMS Packages
i
Purchase additional SMS messages in bulk at discounted prices.
Compose and schedule text messages to be sent at any date and time.
Messaging Templates
i
Store text messages for easy reuse in the future.
One-to-Many Messaging
i
Send the same text message to a group of recipients individually without having to retype each message.
Customer Engagement
Ring Groups
i
Send incoming calls to specific groups like sales, customer support, accounts receivable and more.
Caller Info Match
i
Identifies detailed caller background info from CRM, social media, and search engines for inbound and outbound calls.
Contact Us Website Widget
i
Enables visitors to your website to communicate with your company using an easy contact form.
Call Queuing
i
Deliver incoming calls to the next ready queue member in the order calls are received. If a call is not answered, the call is routed to the next available representative.
Online Bookings
i
Share available calendar slots, schedule meetings, send confirmations and reminders, and update time slots from integrated calendars.
Shift-to-Text
i
Empower mobile callers to easily serve themselves when they call your business.
Auto Dialer
i
Seamlessly dial phone numbers so sales and accounts receivable employees spend less time dialing and more time speaking with customers and prospects.
Integrations
Salesforce
i
Boost customer experience and employee productivity by integrating Salesforce CRM with Ooma Office.
Microsoft Dynamics
i
Drive employee, sales and customer support initiatives by integrating your Microsoft Dynamics 365 with Ooma Office.
Zoho
i
Enhance your Zoho CRM experience with powerful cloud communications capabilities.
Freshdesk
i
Grow customer relationships with pre-built Ooma Office integration.
NexHealth
i
Cloud communications that help dental providers enhance patient loyalty.
Clio
i
Helps law offices deliver a better client experience and capture every billable moment.
AgencyZoom
i
Sell more insurance policies while enhancing the client experience.
HubSpot
i
Pair powerful telephony tools with robust CRM capabilities to streamline workflows, improve productivity and deliver an exceptional customer service.
Square
i
Ooma Office seamlessly integrates with Square to enable businesses to better manage communications and transactions from one platform.
Jobber
i
Cloud communications that drive growth for general contracting and home service businesses.
QuickBooks Online
i
Improve communications, streamline operations and deliver a superior employee and customer experience.
Analytics
Call Analytics
i
Visualize calling metrics to aid in gauging productivity and improvement opportunities.
Call Leaderboards
i
Visualize phone line usage across the company to assess individual and company performance.
Message Analytics
i
See messaging trends to better understand productivity and improvement opportunities.
Fax Analytics
i
Visualize key metrics associated with incoming and outgoing faxes.
Votre service Internet est irrégulier ou peu fiable?
Ooma Connect offre un service de téléphonie et d’Internet ultra-fiable au bureau ou sur le terrain grâce à une connexion Internet LTE avancée.
Profitez d’un service Internet plus rapide et plus fiable.
Obtenez une connexion Internet instantanée pour soutenir les événements sur le terrain et les nouveaux bureaux.
Assurez le fonctionnement continu de votre entreprise et la productivité de vos employés lorsque le service Internet principal n’est pas disponible.
La technologie brevetée Continuous Voice d’Ooma procure des appels d’une clarté exceptionnelle, même lorsque votre service Internet principal est en panne, de sorte que vous n’ayez plus à demander aux clients de répéter.
L’installation prête à l’emploi simplifie le déploiement.
FAQ
Quels sont les besoins des entreprises de technologie en matière de système de téléphonie?
Les entreprises de technologie, comme toutes les autres entreprises, ont besoin d’un service de téléphonie fiable et efficient pour communiquer efficacement avec les clients, les partenaires et les membres de l’équipe. L’environnement technologique évoluant rapidement, la configuration des téléphones d’affaires doit être simple, rapide et directe.
Le service de téléphonie d’affaires devrait offrir des fonctionnalités essentielles de gestion des appels, comme le renvoi d’appel, l’acheminement des appels, l’appel en attente, la messagerie vocale et l’afficheur, afin de mieux gérer les appels entrants et d’offrir une image professionnelle.
Étant donné que la plupart des entreprises de technologie emploient une main-d’œuvre distribuée, le système de téléphonie d’affaires devrait comprendre une application mobile permettant aux employés de passer et de recevoir des appels sur leur téléphone intelligent en utilisant leur numéro d’affaires. Les entreprises de technologie collaborent souvent à distance avec des membres de l’équipe et des partenaires. Il est donc essentiel de pouvoir tenir des audioconférences et des visioconférences pour favoriser le cheminement des projets vers leur achèvement.
L’intégration au système de CRM de l’entreprise de technologie permet aux employés de passer et de recevoir des appels directement dans l’application de CRM, ce qui rend les employés plus efficaces et plus réactifs.
Qu’arrive-t-il si mon entreprise de technologie a déjà un contrat téléphonique ailleurs?
La plupart de nos clients d’entreprises de technologie avaient signé un contrat avant de passer à Ooma. Nous avons des outils pour aider les entreprises à naviguer dans ce processus. Veuillez composer le 877-795-2363 pour parler à un expert d’Ooma Office.
Est-ce facile d’installer le système de téléphonie Ooma Office?
Nous savons que les entreprises de technologie sont très occupées, nous avons donc simplifié au maximum la configuration. Ooma Office fonctionne dès sa sortie de la boîte, et aucune connaissance technique n’est nécessaire pour le configurer. Ooma Office est généralement fonctionnel en moins de 15 minutes. Les téléphones sont préconfigurés, il suffit de les brancher et de commencer à faire des appels.
Quel est le meilleur système de téléphonie pour une entreprise de technologie?
Ooma Office offre plus de 50 fonctionnalités avancées de téléphonie d’affaires, dont une réceptionniste virtuelle pour accueillir les clients après les heures d’ouverture ou lorsque votre réceptionniste est trop occupée pour répondre. Les employés peuvent répondre aux appels et les retourner lorsqu’ils ne sont pas au bureau grâce à l’application mobile Ooma Office. Les destinataires des appels voient le numéro de téléphone de l’entreprise de technologie sur leur afficheur et non le numéro de cellulaire de l’employé. Apprenez-en plus sur Ooma Office, gagnant du prix Business Choice de PC Magazine pour le meilleur service téléphonique VoIP d’entreprise, 10 ans d’affilée.
Qu’est-ce que la technologie Continuous Voice?
Ooma Continuous VoiceMC est une technologie unique et brevetée qui fournit une sauvegarde automatique des appels vocaux par l’entremise d’Ooma Connect. Grâce à elle, tous les appels téléphoniques Ooma Office sont transmis simultanément par le biais de deux liens : une connexion à large bande primaire (câble, fibre ou T1) et la connexion sans fil fournie par Ooma Connect. La plateforme infonuagique d’Ooma surveille en tout temps les deux flux de données, et si les données vocales numériques d’un flux sont interrompues par la congestion sur Internet, des paquets perdus ou la latence, la technologie Continuous Voice utilise automatiquement les données vocales du deuxième flux pour éviter une dégradation audio ou des appels interrompus. Si un flux est interrompu, tous les appels en cours se poursuivent sans interruption sur l’autre flux.
Autres industries commerciales
Que vous soyez une entreprise locale ou nationale, nous pouvons vous aider — Ooma est la solution VoIP n°1 pour une variété d’industries commerciales.
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