Que vous ayez un restaurant étoilé Michelin, un petit resto de quartier ou un camion de cuisine de rue, il est primordial de bien communiquer avec les clients et les fournisseurs. Ooma Office vous aide à gérer les appels, à prendre des réservations et à mieux servir vos clients, ce qui en fait le système de téléphonie d’affaires de choix pour l’industrie de la restauration.
Voici pourquoi les restaurants de premier plan choisissent Ooma :
Économies allant jusqu’à 70 % sur la facture téléphonique mensuelle
Plus de 50 fonctionnalités avancées de téléphonie d’affaires
Aucun contrat, et garantie de remboursement de 30 jours
Conservez votre numéro de téléphone d’affaires ou choisissez-en un nouveau
Les téléphones sont préconfigurés; le réglage prend environ 15 minutes
Utilisation et gestion faciles
Appels illimités au Canada, aux États-Unis, au Mexique et à Porto Rico
Soutien à la clientèle 24/7
Plus de 50 fonctionnalités avancées de téléphonie d’affaires qui aident votre entreprise de restauration à fonctionner de façon professionnelle.
Ooma Office vous aide à rester en contact avec vos clients, vos employés et vos partenaires de la chaîne d’approvisionnement. La configuration ne prend que 15 minutes, car les téléphones sont expédiés préconfigurés. Voici quelques points saillants sur les fonctionnalités :
Accueille les appelants et les achemine au bon membre du personnel; répond aux questions courantes comme l’emplacement du restaurant, l’itinéraire pour s’y rendre et les heures d’ouverture.
Emportez votre numéro de téléphone d’affaires partout où vous allez Passez et recevez des appels téléphoniques, envoyez et recevez des textos et des télécopies, joignez-vous à des visioconférences et des audioconférences et plus encore, à partir de votre cellulaire ou ordinateur.
Configurez votre numéro de téléphone d’affaires pour faire sonner plusieurs appareils à la fois. Transférez instantanément un appel actif d’un téléphone de bureau à un cellulaire sans que cela ait d’incidence sur la conversation.
Dirigez les appels entrants au bon endroit, comme les réservations, les commandes à emporter, la cuisine et les services administratifs, pour améliorer la réactivité vis-à-vis des clients.
Découvrez comment Red O Restaurants économise plus de 60 % sur sa facture téléphonique.
Ne vous inquiétez plus jamais de l’instabilité d’Internet et des pannes.
Ooma Connect offre un service de téléphonie et d’Internet ultra-fiable grâce à une connexion Internet LTE avancée. L’installation est simple, il suffit de connecter des appareils et d’activer le service.
Profitez d’un service Internet plus rapide et plus fiable.
Assurez le fonctionnement continu de votre entreprise et la productivité de vos employés lorsque le service Internet principal n’est pas disponible.
La technologie brevetée Continuous Voice d’Ooma procure des appels d’une clarté exceptionnelle, même lorsque votre service Internet principal est en panne, afin de ne plus jamais manquer une réservation ou demander à un client de répéter sa commande à emporter.
L’installation prête à l’emploi simplifie le déploiement.
Pour en savoir plus ou pour vous inscrire, composez le866-343-7929pour obtenir une consultation
Prix
Les trois forfaits Ooma Office commencent par plus de 50 fonctionnalités essentielles pour les téléphones d’affaires qui vous permettent de vous connecter facilement à vos clients et à vos collègues. Si votre entreprise a besoin de fonctionnalités de communication avancées, obtenez-en plus avec Ooma Office Pro et Ooma Office Pro Plus. Les taxes et les frais applicables ne sont pas inclus.
All Ooma plans come with:
Real time customer support Fast internet calling Easy phone management
Because you chose
You selected the EssentialsProPro Plus Plan. Great Choice!
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$29.95/mo
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Remember, you can also make calls with the desktop and mobile apps.
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Ooma 2602
2-line phone with 5-way voice conferencing. BUY ONE, GET ONE FREE
One of our knowledgeable representatives is standing by to provide recommendations and help you get started. Just call 877-621-0515 or click this CHAT button. Or, fill out this form and someone will reach out to you shortly.
By clicking below you expressly agree to and acknowledge the statements set forth in this
link. By submitting your contact information, you are giving express written consent to receive on your telephone, mobile or other electronic device auto-dialed, pre-recorded, artificial or other automated telemarketing calls or texts (SMS & MMS) from Ooma, its marketing partners, or third parties acting on Ooma’s behalf, even if your number is a on a corporate, state or federal Do Not Call (DNC) list. Carrier fees may apply. Consent is not a condition of purchase. It also indicates that you agree to Ooma’s Privacy Policy.
Not sure which plan you need? Call our team at 866-343-7929.
Key Calling Features
Unlimited Calling in U.S., Canada, Mexico, and Puerto Rico
i
Unlimited calls to mobile phones and landlines in the U.S., Canada, Mexico and Puerto Rico.
Low International Rates
i
Minimal per-minute fee charged for outbound calls made to countries outside of the U.S., Canada, Mexico and Puerto Rico.
911 Service
i
Connects 911 calls to local responders, ensuring fast emergency response.
FREE Number Transfer
i
Transfer (port) your existing business phone number from your old phone company to Ooma.
One FREE Toll-Free Number
i
Enable callers to reach your business from anywhere in the U.S. without paying long-distance fees.
500 minutes of inbound calls per month
500 minutes of inbound calls per month
500 minutes of inbound calls per month
Main Company Number
i
Primary business phone number that can be set up with a new account, or ported from a previous service.
One Direct-Dial Number Per User
i
Unique phone number for each user that can be dialed directly.
Easy Installation
i
Deploy Ooma Office in about 15 minutes without technical expertise.
Administration and Support
User Management Portal
i
Each user has their own login to the End User Portal so they can manage extension preferences.
Multi-site Admin and Management
i
Whether your business has a single small presence or multiple locations across a city or state, Ooma Office can easily accommodate as many locations as necessary.
Bulk User Import
i
Add many users to system at one time using easy bulk importing.
24×7 Customer Support
i
Customer care agents are available 24x7x365 whenever you need assistance
Call Management Features
Virtual Receptionist
i
Greet and direct callers to the right employees or departments without picking up the phone. Answer questions like office directions and operating hours; play on hold music and promotional messages.
Virtual Receptionist with Unique Greetings, Menus and Actions
Analog Fax Machine Support
i
Analog fax machine support enables seamless faxing over traditional phone lines in VoIP systems.
Call Park
i
Place an active caller on hold in a user-defined “parking spot” so other team members can retrieve the call.
Call Park for Desktop App
i
Place active calls on hold in a user-defined parking spot, so they can be retrieved by other users.
Music On Hold
i
Play pre-recorded audio messages or music as callers are placed on hold.
Transfer Music
i
Engage callers with music while they wait for calls to be transferred.
Extension Dialing
i
Extension dialing options to meet the needs for your business.
Extension Monitoring
i
Monitor status of Ooma Office user extensions and perform a variety of actions with a single click.
Call Forwarding
i
When turned on, all incoming calls to an extension are temporarily redirected to a specified number.
Virtual Extensions
i
User extensions assigned to each user that will be making or receiving calls.
Voicemail
i
Every user extension comes with a private voicemail that is automatically set up when the extension is created.
Call Transfer
i
Transfer calls blindly, announce or explain the transfer, or directly transfer calls to an extension’s voice mail.
Company Directory
i
Digital phonebook listing employee names and extensions for easy call routing.
Call Logs
i
View history of all incoming and outgoing calls. Individual and admin views available.
One Conference Bridge per User
i
Virtual meeting space for multiple participants to join a single VoIP call, enabling real-time audio collaboration.
Forward Calls During Device Outages
i
Transfer calls to other active numbers or devices if outages occur.
Virtual Fax
i
Send and receive faxes from anywhere using digital technology instead of an analog fax machine.
Distinctive Ringtones
i
Unique ringtones that can be assigned to individual users or extensions for easy recognition.
3-Way Calling
i
Connect and communicate with two other people in a single call.
7-Digit Dialing
i
Call local numbers easily without entering the area code.
Call Blocking
i
Block specific phone numbers from reaching any extension, individually or in bulk.
Intercom
i
Users dial an Ooma Office extension and have the receiving device pick up calls with its speakerphone, creating a two-way audio call.
Overhead Paging
i
Link existing overhead paging system to Ooma Office phones.
Paging Groups
i
Page specific departments such as sales, customer service, inventory, accounting and more.
IP Phone Paging
i
One-way voice announcement sent to multiple IP phones, allowing users to make public announcements or notifications over the phone system.
Flexible Numbering
i
Assign user extensions from 1000 to 9999.
3-Digit Extensions
i
Enables direct dialing to specific departments or staff using just 3 numbers.
Enhanced Call Blocking
i
Stop robocalls by screening incoming calls against more than 2M known spam numbers.
Voicemail Transcription
i
Every user extension comes with a private voicemail that is automatically set up when the extension is created.
Call Recording
i
On demand and always-on recording enables you to easily archive and retrieve phone conversations.
Dynamic Caller ID
i
Assign star codes to empower users to change their caller-ID name and number on the fly.
Hot Desking
i
Users log into any unassigned IP phone to make and receive calls just as they would from the phone assigned to their extension.
Find Me, Follow Me
i
Receive calls on multiple devices that ring at once or in sequence.
Shared Voicemail Boxes
i
Up to 10 voicemail boxes can be accessed and monitored by multiple users.
Call Screening
i
Ask callers to record their name as an extra layer of protection against phone spam.
Mobility Features
Desktop App for Windows
i
Convenient desktop app so employees can use the business phone system right from their Windows computer.
Yes (without calling)
Desktop App for Mac
i
Convenient desktop app so employees can use the business phone system right from their Mac computer.
Yes (without calling)
Desktop App for Google Chrome
i
Convenient desktop app so employees can use the business phone system right from their Google Chrome computer.
Yes (without calling)
Mobile App for iOS
i
Ooma Office application for IOS smartphones that provides access to VoIP service while away from your office phone.
Mobile App for Android
i
Ooma Office application for Android smartphones that provides access to VoIP service while away from your office phone.
Simultaneous Ring
i
Enable multiple phones to ring in unison, providing flexibility to answer calls from any device or location.
Voicemail-to-Email Audio Files
i
Voicemail can be sent directly to a user’s email for easy, on-the-go listening with an attached audio file.
Extension Dialing to App
i
Send calls from extensions to mobile app.
Call Transfer from App
i
Transfer mobile calls to an extension, voicemail or personal phone number.
Call Flip
i
Seamlessly transfer an active call between devices without interruption.
Virtual Fax
i
Send and receive faxes from anywhere using digital technology instead of an analog fax machine.
Team Collaboration
Conference Calling
i
Participate in conference calls from anywhere at any time by dialing into a conference bridge from a desk phone, mobile phone, or from the Ooma Office Desktop App.
Up to 10 participants
Up to 25 participants
Up to 100 participants
Videoconferencing
i
Intuitive video meetings platform that enables teams to collaborate from wherever, whenever
Up to 25 participants
Up to 100 participants
Microsoft Office 365 Calendar Integration
i
Connect Ooma Meetings accounts with Microsoft calendars to have all meetings listed in one view.
Google Calendar Integration
i
Connect Ooma Meetings to Google calendar accounts to see all meetings listed in one view
Simultaneous Screen Sharing
i
Ooma Meetings empowers two or more people to share screens simultaneously.
Videoconferencing Recording
i
Record meetings to access or download later.
Online Whiteboarding
i
Enables users to draw, present and export ideas to transform ordinary video meetings into faster, more fluid collaboration.
Team Chat
i
Communicate and collaborate with colleagues in real time.
Team Presence
i
Gain insights into employee availability statuses (online, offline, on a call and busy) in real-time.
Text Messaging
Text Messaging
i
Send and receive text messages from smartphones, tablets, desktops or laptops.
100 messages per month
400 messages per month
Bulk SMS Packages
i
Purchase additional SMS messages in bulk at discounted prices.
Compose and schedule text messages to be sent at any date and time.
Messaging Templates
i
Store text messages for easy reuse in the future.
One-to-Many Messaging
i
Send the same text message to a group of recipients individually without having to retype each message.
Customer Engagement
Ring Groups
i
Send incoming calls to specific groups like sales, customer support, accounts receivable and more.
Caller Info Match
i
Identifies detailed caller background info from CRM, social media, and search engines for inbound and outbound calls.
Contact Us Website Widget
i
Enables visitors to your website to communicate with your company using an easy contact form.
Call Queuing
i
Deliver incoming calls to the next ready queue member in the order calls are received. If a call is not answered, the call is routed to the next available representative.
Online Bookings
i
Share available calendar slots, schedule meetings, send confirmations and reminders, and update time slots from integrated calendars.
Shift-to-Text
i
Empower mobile callers to easily serve themselves when they call your business.
Auto Dialer
i
Seamlessly dial phone numbers so sales and accounts receivable employees spend less time dialing and more time speaking with customers and prospects.
Integrations
Salesforce
i
Boost customer experience and employee productivity by integrating Salesforce CRM with Ooma Office.
Microsoft Dynamics
i
Drive employee, sales and customer support initiatives by integrating your Microsoft Dynamics 365 with Ooma Office.
Zoho
i
Enhance your Zoho CRM experience with powerful cloud communications capabilities.
Freshdesk
i
Grow customer relationships with pre-built Ooma Office integration.
NexHealth
i
Cloud communications that help dental providers enhance patient loyalty.
Clio
i
Helps law offices deliver a better client experience and capture every billable moment.
AgencyZoom
i
Sell more insurance policies while enhancing the client experience.
HubSpot
i
Pair powerful telephony tools with robust CRM capabilities to streamline workflows, improve productivity and deliver an exceptional customer service.
Square
i
Ooma Office seamlessly integrates with Square to enable businesses to better manage communications and transactions from one platform.
Jobber
i
Cloud communications that drive growth for general contracting and home service businesses.
QuickBooks Online
i
Improve communications, streamline operations and deliver a superior employee and customer experience.
Analytics
Call Analytics
i
Visualize calling metrics to aid in gauging productivity and improvement opportunities.
Call Leaderboards
i
Visualize phone line usage across the company to assess individual and company performance.
Message Analytics
i
See messaging trends to better understand productivity and improvement opportunities.
Fax Analytics
i
Visualize key metrics associated with incoming and outgoing faxes.
FAQ
Quels sont les besoins des restaurants en matière de système de téléphonie?
Que vous gériez un restaurant gastronomique, un restaurant rapide ou un camion de cuisine de rue, le personnel doit accomplir de nombreuses tâches chaque jour. Les gérants ont besoin de moyens de communication souples lorsqu’ils travaillent avec les fournisseurs, afin d’obtenir les bons produits, en particulier les aliments et les boissons. Les employés doivent pouvoir communiquer clairement avec les clients lorsqu’ils planifient des réservations ou des événements ou qu’ils prennent des commandes à emporter. De nombreuses chaînes de restaurants communiquent entre eux, donc un système de téléphonie efficace qui permet à la direction et au personnel d’avoir un accès à distance est un incontournable.
Sans un système de téléphonie infonuagique flexible et évolutif, les restaurants peuvent manquer des appels de clients qui souhaitent réserver ou de fournisseurs indiquant une rupture de stocks, ce qui frustre les clients et peut mener à de mauvais commentaires en ligne. Grâce à des fonctionnalités comme la réceptionniste virtuelle, Ooma peut aider les restaurants à mieux communiquer et collaborer, ce qui améliore le service à la clientèle, incite les clients à revenir et entraîne des avis positifs.
Qu’arrive-t-il si mon restaurant a déjà un contrat téléphonique ailleurs?
La plupart de nos clients de restaurants avaient signé un contrat avant de passer à Ooma. Nous avons des outils pour aider les entreprises à naviguer dans ce processus. Veuillez composer le 866-343-7929 pour parler à un expert d’Ooma Office.
Est-ce facile d’installer le système de téléphonie Ooma Office?
Nous savons que les restaurants sont très occupés, nous avons donc simplifié au maximum la configuration. Ooma Office fonctionne dès sa sortie de la boîte, et aucune connaissance technique n’est nécessaire pour le configurer. Ooma Office est généralement fonctionnel en moins de 15 minutes. Les téléphones sont préconfigurés, il suffit de les brancher et de commencer à faire des appels.
Qu’est-ce que la technologie Continuous Voice?
Ooma Continuous VoiceMC est une technologie unique et brevetée qui fournit une sauvegarde automatique des appels vocaux par l’entremise d’Ooma Connect. Grâce à elle, tous les appels téléphoniques Ooma Office sont transmis simultanément par le biais de deux liens : une connexion à large bande primaire (câble, fibre ou T1) et la connexion sans fil fournie par Ooma Connect. La plateforme infonuagique d’Ooma surveille en tout temps les deux flux de données, et si les données vocales numériques d’un flux sont interrompues par la congestion sur Internet, des paquets perdus ou la latence, la technologie Continuous Voice utilise automatiquement les données vocales du deuxième flux pour éviter une dégradation audio ou des appels interrompus. Si un flux est interrompu, tous les appels en cours se poursuivent sans interruption sur l’autre flux.
Autres industries commerciales
Que vous soyez une entreprise locale ou nationale, nous pouvons vous aider — Ooma est la solution VoIP n°1 pour une variété d’industries commerciales.
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